(Her)schrijven

U weet wat u wilt melden, maar u krijgt de woorden niet goed op papier. Of, u heeft een tekst geschreven, maar u kunt er niet meer kritisch naar kijken. Dan is het zinvol om Tekstbureau Taallent in te schakelen. Ik schrijf wat u wilt zeggen, of herschrijf uw publicatie in overleg.

Kritische blik

Een perfecte tekst schrijven lukt niet ineens. Het is een proces van schaven aan de tekst, van schrappen en soms van herschrijven. Het doel is dat je helder voor ogen krijgt wat je boodschap is en dat je vervolgens kijkt of die boodschap ook goed overkomt bij je lezers. Ik kan de rol van die lezer op me nemen door met een kritische blik naar uw tekst te kijken en deze eventueel te herschrijven. 

Advies en coaching

Wilt u liever zelf schrijven en alleen op weg geholpen worden met tips, dan kan dat ook. Ik heb ruime ervaring met auteursmanagement en als docent weet ik met welke tips ik een beginnende schrijver op weg kan helpen. Kijk voor meer informatie onder het kopje Advies en coaching.